قالب وبلاگ

با استامبل وب را دوباره کشف کنید
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

حتما قبلا با مفهوم سایت های اشتراک لینک یا ‌Bookmarking برخورد کرده اید ، سایت هایی که در آنها لینک های محبوب و مورد علاقه مان را با دیگر کاربران سایت به اشتراک می گذاریم ، سایت هایی مانند دیگ یا دلیشز یا نمونه های ایرانی مانند بالاترین و مهندس ، شاید نام stumbleupon هم به گوشتان خورده باشد ، اما متاسفانه این سرویس هنوز میان ایرانیان جایگاه خود را پیدا نکرده ، stumbleupon هم سایتی است برای اشتراک لینک های محبوب و همچنین جست و جو در میان لینک های اشتراک گذاشته شده ، اما این روند در سایت استامبل آپون بسیار متفاوت تر از دیگر سایت های اشتراک لینک است . در این پست نگاهی اجمالی داریم به امکانات و نحوه ی کار با این سایت .


در اولین قدم بهتر است همین حالا به صفحه ی ثبت نام بروید ، ایمیلتان را بدهید ، یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید و در سایت ثبت نام کنید ، در مراحل بعدی شما باید موضوعات مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید تا استامبل آپون فقط سایت ها و مطالب مورد علاقه ی شما را نمایش دهد ، ساده ترین و بهترین راه برای کار با استامبل آپون نصب تولبار سایت می باشد ، برای دریافت تولبار سایت برای مرورگر فایرفاکس به اینجا و برای مرورگر اپرا به اینجا مراجعه کنید ، همچنین برای دیگر مرورگرها نیز بهتر است به خود سایت مراجعه کنید ، پس از دریافت و نصب تولبار ، نوار ابزاری به شکل زیر به مرورگر شما اضافه می شود .


با استفاده از دکمه ی (Stumble) می توانید سایت های مورد علاقه ی خود را بیابید ، اگر از سایتی خوشتان آمد می توانید روی دکمه ی (I like it) کلیک کنید که بعد از کلیک این دکمه سبز می شود ، اگر هم خوشتان نیامد رودی دکمه ی (No more like this) کلیک کنید ، از قسمت (send to) می توانید لینک های مورد علاقه ی خود را به دوستانتان بفرستید ، جالب اینجاست که از این گزینه می توانید برای فرستادن لینک ها و سایت هایی هم که استامبل نشده اند استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارد ، با استفاده از دکمه ی بالون شکل (Review) به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید در آن برای سایت مورد نظر یک جمله بنویسید ، این کار باعث می شود علاوه بر اینکه لینک مورد نظر را لایک کردید آن را به صفحه ی استامبل خود اضافه کرده باشید . و اما قسمت اصلی تولبار که (Channel) نام دارد ، با استفاده از قسمت Channel شما می توانید یک سرویس اینترنتی مانند سایت های Flickr , youtube , MySpace , wordpress , wikipedia . . . را انتخاب کنید تا فقط لینک های استامبل شده از این سایت ها را مشاهده کنید ، از قسمت (All) نیز می توانید یک موضوع خاص مانند Firefox , Linux , Multimedia . . . را از میان موضوعات مورد علاقه ی خود برگزینید تا فقط لینک های مرتبط با آن موضوع برای شما نمایش داده شود . با کلیک روی دکمه ی (Favorites) به صفحه ی استامبل خود هدایت می شوید ، و با استفاده از منوی (Tools) نیز می توانید به تنظیمات پروفایل و تولبار استامبل خود دسترسی پیدا کنید .

+ برای مشاهده ی محبوب ترین لینک های استامبل به اینجا مراجعه کنید .





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1574
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: